İstege bağlı sezaryen olunca fiyat genelde artıyor. Zorunlu sezaryen ve normal doğum genelde aynı fiyat. Senin hastanende prosedür nasıl?
Aslında özelde doktorlar o kadar beklemez ama seninki normal doğumu destekliyor sanırım. Ben isteğinin bencillik olduğunu düşünmüyorum bu arada. 38 den itibaren genelde alınabiliyor bebekler.