KemalFatosPolat Hepinize günaydın 34+4 olduk bu gün sabahtan beri geçmek bilmeyen bel ağrısı erken doğum riskim de war sizce bel ağrısı normal mi yoksa Doğum belirtisi falan mı
KemalFatosPolat Ipekyuksel hayır canım sadece belim çok ağrıyo geçen hafta 4 gün hastanede yatım ciğer geliştirici falan yaptılar bu günde bel ağrısı çok kötü
Gulyllu Canım benimde 31. Haftadan beri erken Doğum riskim var ve uzun süreli beş ağrılarım oluyor masaj, dinlenme ile geçmesi lazım Kramp şeklinde karnına ağrı girmiyorsa , karnın sertleşmiyorsa vs sadece bel ağrısı çöl normal sesi doktorum 35 e yeni girdik bu arada
KemalFatosPolat Gulyllu çok saol canım allah herkese sağlıklı bi şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin
SukranErhan Çok geçmiş olsun.Belini sıcak tutmaya çalış.Eğer sıcakta rahatlıyorsan ve kramp gibi belirsiz aralıklarla ağrı geliyorsa doğum değil ama ağrının gelme sıklığı düzenliyse doktora görünmelisin muhtemelen misafirin erken gelmek istiyordur🙂