Kızlar bende kist olduğu için 3 gün önce doktor korun hamilelik düşünme riske girer dedi bu dün kahverengi akıntı geldi adet oluyorum diye sevindim ama devamı gelmedi sabah test yaptım https://imgyukle.com/i/kncJCG üstteki dünkü yarım saat sonra oldu ama alttaki hemen oldu negatiftir değil mi ya pozitif olmasın korkuyorum dünkü akıntı da yerlesme mıdır adete 5 gün var
1.