Ztrsel Kızlar Merhaba, Doktora öğlen gidebileceğim öncesinde aranızda bu durumu yaşayan var mı diye sormak istedim. Aşırı minik 2 damla şeklinde leke gördüm pedimde, endişelenmeli miyim sizce?