Alparslaninannesii Zeynosunannesii yok sezeryan cnm normal dogum istersen altin koza hasan ipek doktora git aşırı iyi normale daha cok önem veriyor amina doktordan daha iyi bence
Zeynosunannesii Alparslaninannesii peki normal doğumda bayiltiyolarmi son anda bende o hastanede ersin beye gidiyodum catalda narkoz veriyormuş hasan ipekde öylemi acaba
Alparslaninannesii Zeynosunannesii büyük ihtimalle bayiltiyorlar youtube kanali var ordaki dogum yaptirdigi kisilerle konusuyorlardi bakabilirsin
Kubos01 Zeynosunannesii bilmiyorum canım ben sezeryanım yani normal doğumda Çatal da narkoz ne alaka ki
ebruserdal İsa alataş da Hatice hanima gidiyorum ben çok memnunum önce baska doktora gidiyordum ama. Bu na gidince cok memnun jkaldım ve bunda karar kıldım
Matmazelss Kesinlikle Hakan Kalaycı mükemmel bi doktor :) Almanya’dan Adana’ya geldim izne ilaç gibi geldi bu doktor bana 🙏
Glsnufk Nezihi kurdoğlu özel kliniği var doğumu medline da yaptırıyor çok iyi bir doktor ücreti 430 kliniğinde