Eşim sabah kalktığında baya grip olmuş gibiydi burnu falan tıkanmış sesi değişmiş akşam birşey yoktu sabah kalkınca farkettik bende çok korktum korona oldu diye ama her kışa girerken illa grip oluyor bide ağır geçiriyor ama tat koku falan var diyor İnşallah birşey yoktur ya… Grip olmamak için ne yapmam lazım bulaşmaz İnşallah bana 🤧🤔