Kestanesekeri Şehir değişikliği yaptık.Emine hanıma gidiyorum doğum haftaya olacak gibi.Emine hanımı tercih edenler memnun mu içinize siniyor mu, yeterli görüyor musunuz?Numarasını dahi vermedi.