Dilara0638 Frnrhf hamileliğin balayına girmiş bulunmaktasın keyfini çıkar 3.trimestere geçmeden sonra çok arıyorsun o günleri 🤦♀️😄
Frnrhf Dilara0638 ayy cok sukur ilk aylarda da cok bi sıkıntim olmadi ama son 3 ay nasil olur bilemem😄
bebekomm Frnrhf 14+3 benim de. Göbek çıkmaya başladı. Artık hamile olduğum belli oluyor. 2 hafta sonra cinsiyeti öğreneceğim inşallah🙏🏻
Frnrhf Betulldd normalde 92 ya da 93. Gunde 2. Trimestere gectin diye aciklama oluyo ama uygulama 14. Haftada 2.trimestere geciyo