Selinbati sağlıkla yavruma kavus canım nasıl geçti iyi misin doğumla ilgili ne belirtilerin vardı sezeryan mi normal mi
38+5 olduk gelmek bilmiyor kızım 🙄 39 veyA 40 da suniyle gelsin istiyorum kendi sancım ağrım suyum hiçbisey yok fıttırdım iyice 😅😅😅