Fatmanureser Dün çatı muayenesi oldum normal doğum dedi kanama ağrı normal dedi ama korkuyorum ağrılarım var alt tarafımda 36+4
Sehnur Fatmanureser bende önceki gün oldum bende de ağrı ve leke oldu canım ama geçti ertesi gün 😊 korkma seninde geçer inşallah