supermommm tabiki sorun söyleyecektir 🥰 biz sormamıştık kendisi bakarken söylemişti 18+4te gittiğimiz de detaylı ultrason haftasıydı her gittiğimiz de detaylı bakıyor değerleri söylüyordu o gun bize de 19+3gunluk olduğunu söyledi sebebini sorduğum da güzel beslenmesi dedi , gelişim olarak boyda da önde gitmesi babamızın geninden geliyor, bizimde 6 kasımda kontrolümüz 🥰 minislerimiz sağlıklı olsunlar sağlıkla dogsunlar , inşallah sizde güzel haberler ile dönersiniz 😊🙏