supermommm 8.30 da gittim çoktan açılmıştı ama yetiştim ☺️ Hastane çıkışı, ikili çıtçıtlı atlet 3 takım, bitane dantelli atlet, 2 li alt pijama, bitane kilotlu çorap, 2 li uzun kol çıtçıtlı badi,2 tane çizgili atlet, nohut battaniye aldım bende çok şükür 🙏😍