Benim nişanım 1 hafta önce geldi sancım ve suyum gelmediği için geri gönderdi doktor nişan önemli deil dedi kanaman suyun 5 dakikada 1 sancın gelirse gel dedi bende daha tık yok 39+2 yim 😊 çatı muanesi yapıyor önemli olan rahmin yumuşaması ve açılmamış maşallah açılmama yok 3.gebeliğim çok şaşırdım erken olması lazımdı doğumun bir damla 40 haftayı dolduracak herhalde cimcimem