Gebeliğimi daha dün idrar testiyle öğrendim, hesaplamalarıma göre 4 haftalık 🐣 ama sabahları kasık ağrılarım oluyor normal mi bazen sadece sol bazen sadece sağ aynı anda ikisi birden ağrıdığı çok az oluyor . Benim gibi yeni öğrenen hamiş anneler var mı 🤰🏻😍