Demetslt Zeyneb12 20. Haftada yapılmıştı ilk aşı 1 ay sonra da 2. Doz Asi vurulan kolunu kullanma pek üzerine yatmamaya caliw
Zeyneb12 Demetslt ben şu an 17. Haftadayım bugün aile hekiminden bayan çağırdı aşı mı yaptıracaklar acaba
ozgese-s 20.haftaya girdim benim doktorum detaylı ultrasondan sonra tetanoz aşını ol dedi henüz olmadım o yüzden
zelliremm Zeyneb12 20 ve 24. Haftam da oldum. 3 gün duş alma aşı yerini ovalama kolunu zorlama ve olabildiğince üstüne yatma ağrısı 3-4 güne geçiyor zaten
Mom62266 zelliremm size şu tarihte gelin aşı yapıcaz dediler mi beni 15 ekim de çağırdı ama 1 gün önceden gitsem olur mu bugün gitmeyi düşünüyordum sıkıntı olur mu
zelliremm Mom62266 ilk aşı için belli bir gün vermedi. Hemşire aradı yarın gel dedi gittim. Ama 2. Doz için tarih verdi o tarihte hafta sonuna denk geldiği için 2 gün sonra gittim. Zaten birinci doz ile ikinci doz arasında en az 1 ay geçmesi gerekiyor.
FusunF Zeyneb12 ben 22 haftalıkken yaptırdım 5 gün oldu bir sıkıntı olmadı yanı kol agrısı yapıyor ama morarmış gibi agrıyor herhangi birşeye dikkat etmedim normal hayatıma devam ettim
Mom62266 FusunF ben 22+5 haftalığım daha hiç tetenoz olmadım netten baktım daha erken olunuyor muş heral de