canselbalta Merhaba anneler ve anne adayları ikili teste gittiğimde doktorum Rahime az kan ve oksijen gittiğini aspirin başlamam gerektiğini söyledi. Başına gelen var mı ? Bebeğim için bir risk oluşturur mu ?
Mavi34 canselbalta ileri haftalarda tansiyon çıkmaya başlıyor gebelik zehirlenmesi riski normal insanlardan daha fazla oluyor öyle olursa bebek gelişimi de kilo alması da çok yavaş ve geriden geliyor. Tansiyonun çıkmadığı sürece birşey olmaz
canselbalta Mavi34 16. Haftadan sonra tansiyon takibi dedi tedirgin oldum. Pcos hastayım. Normal yollardan gebelik oldu. İnşallah birşey olmaz. 🙏
busra-M Bende de tek taraflı direnç var. 20 haftalıkken coraspine başladım 32 haftalık oldum ve bıraktım. Tuz tüketimine ve tansiyonunu dikkat etmelisin. Allah’ın izni ile bir şey olmaz, sagliklica alalım insallah bebelerimizi kucağımıza 🤲