Yoncaglseven Nasipse doğumuma 1 gün kaldı. Sezeryan spinal anestezi ile doğuracağım sadece belden aşağısı uyuşacak çok korkuyorum eşlerin doğuma girmesine korona hastaneler izin veriyor mu ? Sizce girmeliler mi ?
Dnacar83 Yoncaglseven dogumhaneye sokmuyorlar ama korkulacak bisey yok bende sezeryan oldum ama ben tamamen uyutturdum kendimi 12 saat suni.sanci cekdigim icin igneye bile dayanamayacakdim o yuzden bebeginin dogdugunu gormek cok guzel birsey bence
Yagmur00 Yoncaglseven bilmiyorum onu ama korkma bız guclu kadınlarız herseyin ustunde geliriz pozitif dusun bı kı sıyle giriyorsun ıkı kısıyıle cıkıyor sun allah sana kavuştursun yawrunu 🥰🥰