Erkek bebek doğunca ilk bir ay içinde sünnet ettirin diyorlar, tecrübesi olan var mı? Kimisi ilk hafta diyor kimisi bir hafta geçsin böbrek fonksiyonu gelişsin 15. Güne kadar yapılabilir diyor. Sarılıkken zaten yapılmıyormuş. Ne zaman yaptırmak uygun? Göbek bağı da kuruyacak. İlk ay yaptırmayı istiyorum sonrasında arkadaşlarımın bebeklerinde çok sıkıntı oldu ateşlenme antibiyotik idrar yoku enfeksiyonundan erkek beneklerde. O yüzden bilgisi olan varsa paylaşabilirse çok memnun olurum