Aysun7123 bende 29.haftafa nst de sancı çıkmaya başladı önce 50 60 çıkıyordu, 33 te 7 dk da bir karnımın kasildigini hissettim gittim yine sancı çıkınca serum taktılar acıklik kontrolü yaptılar, 35. Haftada 80 çıktı ve 1 cm açıklık rahimde yumuşama başlamış denildi doktor sordu önceden sezeryan yaptın mı diye yoksa alacaklardı yok diyince bekleyelim o zaman dedi aynı hafta nişanım da geldi parça parça 37de nst de 123 çıktı ver en önemli detay benim 20 haftadan beri suyum az erken doğum riskim vardı ve sonuç 38+3 te kendisi gelmeyen bebeğimi zorla getirttik suyum dahada azalınca sezeryane döndük yoksa normal düşünüyordum çatı kontrolu dahi yapılmıştı , bu arada benim kasılmalarım karnımın arkadan havasını çekiyorlar gibi oluyordu ve karnımın her noktası basketbol topu gibi sertlesiyordi 45 saniye o şekilde kalıyordu kaç defa dk tuttum 5 7 10 dk aralıklarla geliyordu ama normalde doğum sancısı derler buna ama doğum filan yapmadım hatta karnım bile inmemisti daha doğuma gittiğimde yani içini ferah tut illa hemen doğum yapacaksın diye bir kural yok 🥰