Gerçekten çok sıkıldım artık ne uyku kaldı ne birsey , mide yanması ve el uyuşuklugu öldürecek beni 3 haftadır ellerim uyuşuk parmak uçlarına kadar hiç bir şeye dokunamiyorum dün gittim hastaneye doktor normal dedi . Mide desen ağzımdan çıkacak gibi. Varmı benle aynı durumda olan. Nasıl çözümler buldunuz ?