BrcKsaYldrm Kızlar merhaba 🙏🏼 Biga Devlet Hastanesi’ne giden var mı aranızda? Bu zamana kadar oraya gittim nasipse doğumumda orda olacak. Şu ana kadar çok memnun kaldım. Doğum esnasında nasıl olur, ebeler nasıldır bir fikriniz var mı?