Biz yurtdışında yaşıyoruz ve akrabalar uzaktalar, kimse bilmiyor da beklemiyor da. Kendimiz 3ay dolunca programlı şekilde herkese söylemeye karar almıştık. Ama rüyalar gelmeye başladı)))) önce eşimin kardeşi, sonra ablam, sonra da kayın validem, rüya gördüm diye aramaya başladılar. Ben de rüyalara takmaya karşı biriyim genelde. Ama kan bağı olanlara kendinden haber mi veriyor diye düşünmeye başladım ve böylece erken söylemek zorunda kaldık)))