Kızlar selam
Bugün adet ağrısı gibi ağrılarım sıklaşınca hastaneye geldim. Nst de sancılarım 30u görünce doktor alttan muayene etti ve rahim ağzı 26mm dedi yatış verdi. Ciğer geliştirici iğne vuruldum. Sabah tekrar nst çekilecek ve duruma karar verilecek. Bu haftada doğum yapan varmı, bebek küvöze kesin girer mi? Yada doğumu önleyebilirlermi sizce? Bebek şuan 2450 kg