Ozlemflz Kızlar bu saat oldu kasık agrisindan uyuyamıyorum dönerken bile zorlanıyorum. 33+1 olduk aşırı derece de agri var sizce bu zamanlarda agri olması normal mi ? 🤦🏻♀️
BrcKsaYldrm Ozlemflz ben de 36.haftaya girmek üzereyim, aynı şikayetlerle geçen hafta doktora gitmiştim. Bana rahim büyüdüğü için ağrı olması normal dedi. Önemli olan tahmin kasılıp gevşemesiymiş. Bu kasılıp sonra rahatlama yoksa korkma dedi. Ilık bir duş alın isterseniz ben de epey işe yarıyor.
Ozlemflz BrcKsaYldrm ılık duş alıyorum ama yine de fayda etmiyor. Agri kesici alınca anca hafifliyor ilac almak istemediğim için uykular haram oluyor 😢
BrcKsaYldrm Ozlemflz doktorum bana parol icebilirsin demişti, içiniz rahat olsun. Bol bol su için bir de. Sık sık idrar yapmak beni çok rahatlatıyor mesela. Mesanemiz tam bosalmadığı için de ağrı sızı olabiliyor. Hayırlısıyla atlatalım,kavuşalım kuzulara.☺️
Ozlemflz BrcKsaYldrm insallah canım 🙏🏻 Bu aralar suyu azalttım sanırım onun da etkisi var. Lavaboya gitmekten yorulunca. Korkudan dışarı bile çıkamıyorum. Dikkat etmeye çalışıcam. Çok teşekkür ederim. 😘