Mehtapemrah12 Selam kızlar 37+6 haftalık hamileyim şimdiye kadar ağrım hiç yok denecek kadardı ama bu gece belim ve karnımda kasılma oluyor biraz yalancı sancı mıdır?
kadifemsii Mehtapemrah12 yalancı sancı bi yoklar sonra gider. Düzenli aralıklarla sancınız oluyorsa bu doğumu gösterir
Dilaraeslem Mehtapemrah12 yalancı sancı ışık duş aldıktan sonra bele ve karnınıza sıcak su değdikten sonra geçer Düzensizdir
Dilaraeslem Mehtapemrah12 çok aşırı sıcak olmasın kasları gevşetir doğumu tetikler ne sıcak ne soğuk ortası olsun gevşemeye ve rahatlamaya odaklan.
Dilaraeslem Mehtapemrah12 bende nişan da gelmedi su da gelmedi açılmam 9 cm olduğunda ebem suyumu patlattı 45 dk içinde oğlum doğdu