Plasenta yaslanması oluyo genelde dıye bılıyorum ben veya yeterı kadar beslenemıyıs kordonda yıne sorun arıyolar
Doktorunuz bısey soylemedı öı acavba son haftanızsa dogum zaten yakın dıye bısey dememıste olablır ona gore bı dogum seklı planlayabılırsınız tek sorun kılo ıse cok takılmayın yanılma payıda var sonucta