Yigenim haftasında doğdu ama doğum anında fazla zorlanması dan dolayı beyin kanaması geçirdi kaçıncı evre bilmiyorum yaklaşık iki ay yoğun bakımda kaldı şimdi 11 yaşında gayet sağlıklı çok şükür arada bir beyin kanaması yaşanan hasarlı yerden dolayı epilepsi krizi geziriyor ama çok nadir. Sene de en fazla iki defa olduğu oluyor öyle diyim.