smyye_96 Kızlar peki bebeğin kıyafetlerini kaç derece de yıkadınız ilk. Ve bayb me nin granül sabununu kullanan oldu mu?
momsturk Nefes34 şimdilik siveno aldım. yumuşatıcı kullanmıyorum zaten. kayınvalidem sabununu kendi yapıyor. eğer bu zeytin zamanından sonra yaparsa ondan sabun alıp rendeleyip granül hale getirmeyi planlıyorum bakalım