MasalSs korkmayin bu kadarstres yapmayin. Bende 25 hftalik hamileyim. Esimin asilari var. Benim yok. İlk bi kac gun halsizlik, hergun farkli bir eklem yeri agrimasi, sonra tat koku kaybi, sonra oksuruk derken karantinamin 12. Gunundeyim. Gelen filyasyon ekibi ilac kullanmayin dr unuzun verdigi vitaminlere devam edin dedi. Bol meyve sebze corba ile sonlara yaklastim. İlk 23 gun kipirdayacak halin yoktu. Esim yapti yemegimizi, o kurdu o topladi soframizi. Ama sonraki gunlerde ayakladim. Simdi ozellikle cok daha iyiyim. Bebeginizin hareketlerini takip edin eger hissedebilecegi iz kadar buyumusse.. Atesinizi ozellikle kontrol edin. 38 i gecerse direk acile gidin. Sicak su icine bal limon karistirip icin, cok iyi gelmisti. Birde oksuruge, helva gibi tatli seylerin iyi geldigini farkettik. Pazartesi kontrole gidecegim bende bebegim icin. Umarim hepimiz icin saglicakla noktalanir bu surec. Cok gecmis olsun.