Arkadaşlar üniversite hastanelerinin belirli hafta üstünde gebe takibi yapmaması yasal mı yani böyle bir hakkı var mı ? Gazi üniversitesine ücretli takıp yaptırıp gebe olan arkadaşlar kaçıncı haftadan sonra başladınız ve bunun hakkında bilginiz var mı ?