Ben genelde hep sol tarafa yatıyorum bildiğimde zaten bebekle annenin kan akışı sol tarafa yatınca iyi oluyormuş sağ sol pek farketmiyor aslında ama sırtüstü yatmak bel ağrısı yapıyor bu sebepten iyi olduğunu düşünmüyorum tabiki bu benim fikrim ama sol tarafa yatmanızı tavsiye ederim daha çok 🥰💐