Tulaytemurxx Ay kızlar hem utanıyorum ilk defa olcak birazda korku var burda cogu kisi abartiyo mu gercekmi bilemedim acı konusunda son kontrolum 2 hafta sonra hemde catı muanesi olucam inşallah iyi gecer napmam gerekiyor fikir verin 🤦
ayemzeyzey12 Tulaytemurxx derin nefes al ne kadar rahat olursan o kadar kolay geçer çok hafif bir acı acı gibi de değil korkma 10 15 sn lik bşey ☺️
Gul2528 Tulaytemurxx benim çatı muayenesinde çok kanamam olmuştu sanırım 3_4 gün sürmüştü kanama çatı muayenesinden 1 hafta sonrada dogumum
Zky2019 saykoogg benim doğum yapacağım gün yapmıştı doktor. Kontrole gittik açılma olduğu için doğuma aldı 2 defa kontrol etti belki benim doktorumdan kaynaklı acı oldu yani
Kelebekkannesi Tulaytemurxx ben bugün çatı muayenesi oldum ve buna dair post açtım . Gir oku canım gerçekten hiç acı olmadı . İçin rahatlar her seyı anlattım yzdım. 🥰
As93 Tulaytemurxx 36+4 te oldum hiç korkmaya gerek yokmuş. 10-15 saniye sürdü zaten.Kendimi sıkmamaya çalıştım