Momofelisa Kızlar 6+3 haftalık hamileyim. 4. Haftadan beri yoğun adet olacak hissi ve ağrısı var. Bu his ne zaman geçecek acaba? Sizde durum nasıldı?
BurcuArslan Momofelisa hiç geçmeyecek canim ara ara yokluyor ama hafif gibi senin yeni diye bebek yerleşiyor canim Allah kolaylık versin benim doğuma 4 gün kaldı darısı basina🥰
Dejavuh Momofelisa ben 16+6 haftadayım hala adet döngümün olduğu günler aynı durumu yaşıyorum rahim büyümesinden kaynaklı diyor doktor hep o günler olması da aslında vucud döngüye girdiğini sanıyor ama bakıyor ki bebek var geri vites yapıyor 😅
Momofelisa BurcuArslan Ay rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, dediğin gibi darısı bana 😀 yani 9 ay boyunca adet olacakmış gibi hissedeceğim 😩
BurcuArslan Momofelisa biraz öyle olacak ama ilk aylar gibi sık olmucqk son aylarda biraz artıyor kolay gelsin simdiden🥰
Momofelisa Dejavuh adet döngüsü olduğu günler bir nebze mantıklı da bana her gün günde üç dört sefer geliyor o his ve ağrı 🙄
Momlife1 Momofelisa iki hamileliğimde de yaşadım 3 ay sürüyor sonrada adet dönemlerinde bel agrısı agresiflik vs oluyor hissediyorsun. O günleri ama adet olacak mışım hissi ilk 3 ay olmuştu