Ben bir hata yaptım geçen sefer aniden sancılanınca normalde ağda yaptığım genital bölgeme hemen jilet yapıp hastaneye gittim yalancı sancıymış ondan sonra tahmin edersinizki kalın çıktı tüyler üst kısımda sıkıntı yaşamadım ama alt kısımda resmen bir yere abartmadan söylüyorum 20 kere aynı yere ağdayı yapıştırıp çektim çünkü resmen bakır teli gibi olmuş çıkmıyordu normalde biliyorum tahriş olacağını ama sinirim bozuldu gelmedikçe yapıştırıp çektim daha sonra işim bitince kocaman oldu her iki dudakta baya böyle balon gibi Hindistan cevizi yağı sürdüm ama çok korkuyorum daha da büyürmü 😞😞😞nasıl yaptım bu hatayı aklım almıyor