Juulide canım aynı sorunlar bende de vardı, ama çok daha erken aylarda başlamıştı, doğrulamıyordum bile senin gibi ortopediye fizik tedavi doktorlarına gittim, fizik tedavi doktoru birkaç hareket gösterdi bana, sonra hamilelik pilatesine başladım, doktorun verdiği hareketler zaten pilatesin içinde de yer alıyordu, mucize gibi hiçbir şey kalmadı. Şuan seninde yapabileceğin tek şey kalçanı ve belini rahatlatacak minik egzersizler, YouTube da videolar var, pilates topunu al, doktorunu da danışarak kendini zorlamadan kalça rahatlatıcı egzersizleri yap