Bende 35+6 oldum bugün. Korku var biraz nasıl olacak va diye, daha normal mi sezeryan mı olcak o bile belli değil, bi normal olsun istiyorum, bı yanım da çok korkuyor. Bilmiyorum yani 😔 devlet Hastanesi’ne gidiyorum. Doğum nasıl olcak hiç bi fikrim yok 😔