Mr1517 Haftaya doğru gidiyoruz. İkinci gebeliğim. İlkinde böyle değildim sık sık yerdim ama bunda yiyesim gelmiyor bazen, bazende hep aç yatıyorum. Herşeyi canım istemiyor. 4 kg vermişim hatta anlamadım gitti. Cinsiyettenmi dicem ama daha belli olmaz erken, bir kızım var bu arada bu erkekmi acaba 🙄 çok açım ama yiyemiyorum resmen 😭
Hande1 Mr1517 doktorum ilk 4 ay kilo almayabilirsin hatta kilo bile verebilirsin demisti.ilk 4 ay 2 kilo alabilmistim sadece. Problem olmaz depolarindan besleniyor bebis,seni sömürüyor suan. ilerde duzelir bu durumun :)
Ebrusnhzl Mr1517 gayet normal canım her gebelikte bir değil bende aynı senin gibiydim 4kilo vermiştim benim 20.haftalara kadar devam etti ama haftalar ilerledikçe yiyebiliyorsun bişiler ve bebek zaten şuanda kandan besleniyor korkma hiç bebeğe hiç bir zararı yok🌸
Mr1517 Mommy21 gerçekten bende o kıvamdayım. Bu saatler hep açım ama yok aç kalcam böyle gidişle. Kızımda gece hep yerdim
Mr1517 Dunyabebek ilaç kullanmak istemiyorum çokta ama bu ay kontrolde söylüycem doktora bakalım geçicimi yoksa böyle gidicekmi
Mr1517 Ebrusnhzl Biliyorum ama ben açım 😭 çubul kraker yemekten ondan tiksincem ki en sevdiğim şeydir
Ebrusnhzl Mr1517 sizi gereçten çok iyi anlıyorum bende tostla beslenmiştim bir süre ama sonra ondan da tiksindim🤦🏼♀️