Gunesinannesi Kızlar bebeğimin hareketleri artık canımı çok yakıyor ne gecem var ne gündüzüm yan bosluklarım acıyor artık hareket ettikçe , uyku haram oldu resmen . Bu hafta rahim içi sızlamazlar başladı bide yürürken özellikle aynı haftada olanlarda varmı acaba tereddüt ettim
Derinsuveannesi Gunesinannesi canım ben 38+4 günlük hamileyim benim kız bile çok hareketli çok canımı yakıyor ya
Rana71 Gunesinannesi canım benimde aynıydı 2 gün çok hareketli gecti suan fazla oynamıyor uyuyor herhalde endişe etme sizlerinde sancıları başladımı peki benim başladı 😥😥
Ayshe3220 Gunesinannesi. 35+2 aynı şilytler bndede var bide kafası aşşada olunca daha bi baskı olıyor her yanlarım agrıo resmen
ZeykemKaya Gunesinannesi aynen saga donsem olmuyor sola donsem olmuyor bacak ve kalca kısmım berbat uyusuk oluyor :( bebegımde hareketlı cok sukur hatta sancımız bıle var yatıyoruz
Naciye89 Ben 34.haftamdayım bir hafta on gündr yürürken göbegim özellikle alt kısmı ince ince sızlıyor ayaklarm ellerm uyusuyor zor kısımlar basladı ☺️
Naciye89 Gunesinannesi hayrlısıyla zamanında gelsin miniklermz de saglıkla kavusalm insallah hepsi gecici 🙏🏻 Onlardan gelen agrılara acılara da şükür iyi olsnlar da😊
Rana71 Gunesinannesi dün gece acile gittim o şikayetlerden dolayı doktorum sancıların başlamış bu haftada bebek doğsa bile bir sorun olmaz artık tamamlamış herseyini dedi bakalım ne zaman doğucak 😟
Didemalkanendik Ya benmde aynı sol tarafım çürümüş gb acıyo artık geceden beri de bi tuhaf sancım var işin kötüsü benm bebekte ters 😞😞