alyabebekkk benim bebegim dogdu ve şuan yedi aylık merak etme hamilelikte oluyor illa karnın genişliyor düşünsene içinde bebek var sonucta kasıgın agrıcak karnın kaşınacak belin agrıcak ileriki haftalarda cok idrara cıkacak sın daha neler neler cok sukur iyiki bu site varmış ilk gebelikte buraya bakardım sorar
Dım hep dogru çıktı şimdi ikinciye hamileyim tecrübe edindim tecrübeliyim 😀🤭