36 haftadayım nstde sancı çıktığı ve bebek aşağı indiği için 2 haftadır günde 4 kere nidicard kullanıyorum. Doktor önerisiyle günde birkaç kere ayağa kalkıyorum yataktan çıkmıyorum. İlaç sancıları kesti haftaya da ilacı bırakıyorum. Nidicard kullandıktan sonra doğum yapan anneler yardımcı olabilir mi? Hemen sancı başlıyormu doğum süreci hızlanıyormu?