melegim_34 Merhaba arkadaşlar perşembe günü ikili tarama için ultrason randevusu verdi doktor ameliyat günü olduğu için doktor yoktu sonuçu gosteremedim cuma tekrar gittim ve perşembe gostermen gerekiyordu günü gecti olmaya bilir dedi bir günde fark ediyor mu yada gerekli mi bu test acaba çok endişelendim yardımcı olur musunuz 😔
Marisol melegim_34 ikilide sıkıntı görürlerse üçlü ve dörtlüyü isterler. Zaten o testler kesin sonuç değil sadece istatistiksel veri...
Caglaaa Benim doktorum sonuçların çıktıgı hafta sana uygun oldugu bir gün gel dedi ben daha sonuçları almadım ama illa şu gun geleceksın demedi o hafta içi gel dedi
ElifKabackYldrm İkili taramayın12 haftada istiyorlar zaten kontrole gittiğimde ultrasonda burnu ve ense kalınlığı belli oluyorsu bunlar çok önemliymiş 12 haftada dawsendremu olup olmadığına bakıyorlar zaten benim sonuçlarım iyi çıkmıştı inşallah seninde iyi çıkar . Zaten kötü çıksa napıcaz aldıracakmıyız hayır .