Taha100111 bende 9 haftaligim geçen hafta 5 gün dış ağrısı çektim dişim apse yapmış en son dayanamadım dedim bı dişçi görsün komsumuzdu dişçi antibiyotik yazdı doktorun müsade ederse kullan dedi ama çekmek gerek 3 ile 6 ay arasında ama iğne Riks yaratabilir dedi bu riksi alirim dersen 3 ile 6 arasında çekelim dedi istemezsen de böyle ara ara apse yapar ozamnada doktorun müsade ederse doğuma kadar ara ara antibiyotik kullanırsın dedi ve o verdiği ilacı almadım ne olur ne olmaz dedim smdi geçti çok şükür diş çekiminide asla düşünmüyorum o rikside asla almak istemem bile bile dedim en iyisi doğum yaptıktan sonra halletmek yani agrayacaksada bı şekilde çekeceğim artık 😊