dogadan herkese iyi gecelerr. bebek olmadan uyu uyuyabildiğin kadar diyenlerin mide yanmasından haberleri var mı? 😵💫 Kızlar mide yanmasından kulaklarımdan boğazımdan alevler çıkıyor. 35+6dayım ne yapabilirim geçmesi için?
Mavi_ dogadan Sakız çiğnemek çok iyi geliyordu bide salatalık yemek canım Geceleri ağzımda sakizla uykuya daldigimi bilirdim ilk gebelikte
Samsam Soğuk süt, ılık süt, yeşil elma bazen hiç biri işe yaramıyor. O zaman doktor tavsiyesiyle rennue duo şurup. Yemeklerle birlikte sıvı tüketmemek, yemekten sonra 2-3 saat yatmamak uzanmamak, Yağlı baharatlı yememek lazım
Ar2020 Renni duo tek iyi gelen bana ama kaşık ölçüden geçtik direk kafaya dikiyorum 😜😜 dr bilgisinde tabi
BurcuSuna dogadan benimki de öyle başladı renine şurup verdi doktorum günde 3 kere içebiliyordum fayda etmedi 35-36. Haftalarımdaydım hiç birşey yiyip içememeye başlayınca artık lansor mide koruyucu ilaç verdi doktorum sabahları aç karnına içiyorum hiç mide yanması ekşimesi falan olmuyor artık yoksa çok kötü bi dert kendi doltorunuza bu ilacı danışın isterseniz
bahtnurr1 dogadan yoğurt , süt , soda dene eğer geçmezse gaviskon duo al eczaneden. Kendine işlence etme hiç çekme çok kötü oluyor
incimercan dogadan yemeye dikkat ediyor msnz? Yani ettiğiniz halde mi oluyor. Ben çoğu zaman yoğun baharatlı yemek, kola, cips vs tüketmiyorum midem yanar diye. Ama henüz 30. Hafyamdayum. Erken de olabilir yanma için
Aseless dogadan naneli mentos minik şekerlerden bir tane yiyince rahatlatıyor beni A101 de kutusu 6 tl ama sizde nasıl olur bilemem Allah yardımcınız olsun 😃
dogadan kızlarrrr geri dönüş için teşekkür ederim hepsini denemiş bulunuyorum ancak ne mide yanması ne de beraberinde getirdiği boğaz kaşıntısı kulak çınlaması geçti. bir gün büyük adam olucam bir ilaç yapçam hepimizi kurtarçam😹😹