UmutsuzPolyanna DuyguuTopal 10.02.17 De epidural ile 38+5de doğurdum, şimdi ki 15+1 daha ne olur bilmiyorum
UmutsuzPolyanna DuyguuTopal hayır doğum esnasında ve sonrasında bir şey hissetmedim ama 4 aydan sonra yere oturduğumda filan brl ağrım oldu senesi dolunca geçti hani derler ya 1 ağustos geçmeyince ameliyat iyileşmez o hesap 🤭😅