TugbaLafci Mrb arkadaşlar ben 12+2 hamileyim bütün fark ettim ki normal pantolonum aşırı sıkıyo misafirlikte çok rahatsız oldum Sizce artık hamiş pantolonu giymeli miyim yoksa erken mi birazda normalden az fazla kiloluyum 🙄🤔
Temmuzz TugbaLafci ben 8 haftalığım bu hafta hamilelik taytı aldım aslımda hiç kilo da almadım ama giydiğim her şey göbekten rahatsız etmeye başladı. Hem cok rahat hamilelik kıyafetleri al bence.
1PrensAnnesi TugbaLafci mesele kilo değil cnm sıkmaması lazım artık karın bebişin yeri kesinlikle al hamile pantolonunu
ozdenarda TugbaLafci bende senin gibiydim 12+4 dum dun lc waikiden hamile pantlnu aldm gydim dunya varmis dedim inanki🤣bence hic dusunme al naslsa alicaksn
Sebla55 Neye göre erken yada geç kendını ıyı hıssetmıyosan alır gıyersın bi ay hedefınmı var ılla gıymek için dar seyler daha zararlıymıs