Edaliko Bende Zeynep Asya mi olsa diye düşünüyorum ama tek isim mi olsa diye karıştı kafam erkekde isim seçeneği çok kızda sanki seçmek daha zor 🌿🧡🙈
Elisa61120 Edaliko ay evet gercektende öyle oluyor. Ya bende Zeynep i tek daha begeniyorum ama esimde Liva ismini cok istiyor . Artik birlestirip anlasicaz galiba 😂
Misseac Bende 2 isimmi koysak kızıma die tereddütteyim ben Nil dedim babası Mira dedi ama sanırım Mira olucak tek isim daha güzel 🌸