Arkadaşlar normalde doktorlar hatta uygulama dahil tam 40. haftayı pazarlıyor ama bana dedikleri şey şu 40. hafta olmadan (sezeryan olacağım bu arada sağlık sorunlarından dolayı ) 37’den sonra her an bekle diye Sezeryan doğumda genelde kaçıncı haftada alıyorlar bebeği