Zuleyha33 37 haftalik gebelikte aşırı yan ağrısıyla doktora gittim ve sağ bobregimde 2. Evrede genisleme olduğu soylendi ve parol ic dedi doktor ama cok ağrım oluyor dayanilmaz derecede basina gelen varmi neler önerirsiniz
Kiki-riki Zuleyha33 sürekli mi ağrınız oluyor yoksa geçiyor sonra tekrar mi başlıyor benimde sağ tarafım sırtım çok ağrıyor ama kaburga ağrısı Gibi
Esmayllmz_ Zuleyha33 benım de sağ böbreğinmde aşırı agrı vardı doktora gittim enfeksıyon ve genişleme var dendi 1hafta hastane de yattım ilaç tedavisi yaptılar antıbıyotık verdıler suan iyiyim çok şükür halen antıbıyotık kullanıyorum ama acısı gerçekten çok kötüydü dayanılmazdı suan iyiyim
Esmayllmz_ Zuleyha33 bence başka bi hastaneye git yatış yapmaları lazım bana da aynısı oldu çünkü 2,3tane hastaneye gıttım hepsı yatış önerdi gözlem altında antıbıyotık kullandım 1 hafta sonra taburcu ettıler