Dugisim Hiç üzülmeyin, benim şekerim var, bebek öndeydi. Emin olun öyle de çok zor. Diyet yapıyorum. bebek bu diyetle haftasını buldu şükür. Hamileyken diyet yapmak öyle zor öyle zor ki. Sizin de doktor normal yaptım dedi ise mutlu olun😇 sağlıkla gelsin bebekler🐣