Melek_32 Doğum belirtileriniz nelerdi kızlar bir kaç gün öncesinden de anlaşıliyor mu ilk gebeliğim çok merak ediyorum :))
demetu Melek_32 kaçıncı haftadasınız? Ben 37+2’deyim henüz bir belirti yok nasıl birşey yaşayacağımı da bilmiyorum 🙈
demetu FatmaNur_ tecrübeli birileri bizi bilgilendirir inşallah 🙂🙂 çok az kalmış sizin kolaylıkla kavuşursunuz umarım bebeğinize